Magyar CV

Zahoránszky Dávid László

Születési dátum:         1981.

E-mail cím:                   zahoodavid[kukac]gmail[pont]com

Lakcím:                        H-1068 Budapest

Szervizpult asszisztensként több mint 2000 felhasználói hibát javítottam ki és több mint 5000 szolgáltatáskérést teljesítettem. SDM specialistaként közel 100 magas prioritású probléma megoldásában vettem részt. Olyan munkát keresek, ahol kamatoztatni tudom a előző munkáim, tanulmányaim alatt szerzett tudást és tapasztalatot.

Tanulmányok befejezése:

2010 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

Villamosmérnök Szak

Moduláramkörök Szakirány (ETT)

MSc ekvivalens diploma

Szakmai tapasztalat:

LOCOG – London 2012 Olimpiai és Paralympiai Játékok

2012. július – 2012. szeptember: steward – Last Mile Team Member – Greenwich Park

          látogatók kisegítése a helyszín megközelítésekor és elhagyásakor

T-Systems (IT Services Hungary Kft.)

·         2011. augusztus –  2012. április: Service Delivery Management (SDM) csapat

SDM specialista (T‑Mobile UK, Orange, BP, VW, TUI)

          elsőbbségi incidensek kezelésének koordinálása (2 és 4 órás SLA–k)

          telefonkonferenciák megszervezése, moderálása, jegyzőkönyvezése

          eszkalációs folyamatok támogatása

          súlyos incidens jelentések megírása

·         2009. augusztus – 2011. augusztus:  international Service Desk (iSD) csapat

szervizpult asszisztens (Centrica)

          felhasználói fiókok kezelése (24 órás SLA)

          angol ügyfelek másodszintű technikai támogatása (4 napos SLA)

ExxonMobil BSC Magyarország Kft.

      2008. szeptember – 2009. február: SAP elemző gyakornok

          IDoc javítás

          heti forgalmi statisztika készítése

Robert Bosch Elektronika Kft.

2007. július – 2007. december: gyakornok

          szóráslisták rögzítése MySQL adatbázisban

          adatbázis lekérdezések megírása, szerkesztése

 

Nyelvismeret:

magyar – anyanyelv

angol – B2 – önálló nyelvhasználó, felső középszint (középfokú, C típusú állami nyelvvizsga)

német – A1 – alapszintű nyelvhasználó, alapszint

 

Tréningek:

2012     2. szintű ismeretek megértése nézők látogatta események alatt - College of East London

2011     ITIL V3 alap tanfolyam – sikeres vizsga (T-Systems szervezésű, külső cég által bonyolított)

2011     konfliktuskezelés tréning (T-Systems szervezésű, külső cég által bonyolított)

 

Készségek:

Kreatív és analitikus gondolkodásmód, elfogulatlan, csapatjátékos, kitartó

Egyéb:

          SAP felhasználói ismeretek

          különböző jegykezelő rendszerek ismerete (Service Desk, Remedy, wTTS)

          Active Directory tapasztalat

 

Érdeklődési kör:

sportok – kosárlabdázás, röplabdázás, kajakozás, síelés

utazás – más országok népeinek, szokásainak, kultúrájának megismerése