Magyar CV
Zahoránszky Dávid László
Születési dátum: 1981.
E-mail cím: zahoodavid[kukac]gmail[pont]com
Lakcím: H-1068 Budapest
Szervizpult asszisztensként több mint 2000 felhasználói hibát javítottam ki és több mint 5000 szolgáltatáskérést teljesítettem. SDM specialistaként közel 100 magas prioritású probléma megoldásában vettem részt. Olyan munkát keresek, ahol kamatoztatni tudom a előző munkáim, tanulmányaim alatt szerzett tudást és tapasztalatot.
Tanulmányok befejezése:
2010 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Villamosmérnök Szak
Moduláramkörök Szakirány (ETT)
MSc ekvivalens diploma
Szakmai tapasztalat:
LOCOG – London 2012 Olimpiai és Paralympiai Játékok
2012. július – 2012. szeptember: steward – Last Mile Team Member – Greenwich Park
– látogatók kisegítése a helyszín megközelítésekor és elhagyásakor
T-Systems (IT Services Hungary Kft.)
· 2011. augusztus – 2012. április: Service Delivery Management (SDM) csapat
SDM specialista (T‑Mobile UK, Orange, BP, VW, TUI)
– elsőbbségi incidensek kezelésének koordinálása (2 és 4 órás SLA–k)
– telefonkonferenciák megszervezése, moderálása, jegyzőkönyvezése
– eszkalációs folyamatok támogatása
– súlyos incidens jelentések megírása
· 2009. augusztus – 2011. augusztus: international Service Desk (iSD) csapat
szervizpult asszisztens (Centrica)
– felhasználói fiókok kezelése (24 órás SLA)
– angol ügyfelek másodszintű technikai támogatása (4 napos SLA)
ExxonMobil BSC Magyarország Kft.
2008. szeptember – 2009. február: SAP elemző gyakornok
– IDoc javítás
– heti forgalmi statisztika készítése
Robert Bosch Elektronika Kft.
2007. július – 2007. december: gyakornok
– szóráslisták rögzítése MySQL adatbázisban
– adatbázis lekérdezések megírása, szerkesztése
Nyelvismeret:
magyar – anyanyelv
angol – B2 – önálló nyelvhasználó, felső középszint (középfokú, C típusú állami nyelvvizsga)
német – A1 – alapszintű nyelvhasználó, alapszint
Tréningek:
2012 2. szintű ismeretek megértése nézők látogatta események alatt - College of East London
2011 ITIL V3 alap tanfolyam – sikeres vizsga (T-Systems szervezésű, külső cég által bonyolított)
2011 konfliktuskezelés tréning (T-Systems szervezésű, külső cég által bonyolított)
Készségek:
Kreatív és analitikus gondolkodásmód, elfogulatlan, csapatjátékos, kitartó
Egyéb:
– SAP felhasználói ismeretek
– különböző jegykezelő rendszerek ismerete (Service Desk, Remedy, wTTS)
– Active Directory tapasztalat
Érdeklődési kör:
sportok – kosárlabdázás, röplabdázás, kajakozás, síelés
utazás – más országok népeinek, szokásainak, kultúrájának megismerése